جستجو

ساده ترین ورزش های همگانی

.
ورزش یعنی تندرستی و تضمین سلامتی . برخی ورزش ها کاملا رایگان ، مفید و کاربردی هستند و شما را به هدفتان می رسانند . در این بخش، این ورزش های ساده و شیک را تحلیل می کنیم.

سلام خدمت ورزش دوستای عزیز

امروزه بیشتر مردم ، ورزشکاران را دوست دارند و تلاش آنها را تحسین میکنند. البته ورزش صرفاً به  فعالیتی منحصر به سالن ها ، گفته نمیشود . بلکه  انواع مختلفی  دارد مانند ورزش های همگانی، ورزش های هوازی ، ورزش های استقامتی و ورزش های رزمی.

براساس رده ی سنی و میزان علاقه نوع ورزش را انتخاب کرده  و برای سرگرمی یا به صورت حرفه ای دنبال کنید.

 

در این جدول توضیحاتی جامع از دو ورزش کاربردی و مفید ارائه شده است.

 

نوع ورزش

پوشش و کفش مورد نظر

ممنوعیت خاصی دارد؟

پس از ورزش

تاثیرات مثبت در ارگانهای بدن

پیاده روی

کافی است گام بردارید.

کفشی که به انگشتان پا  شفار وارد نکند . کفش های عاج دار، مانع سر خوردن شما در سطوح شیبدار میشوند.

پیاده روی به علت فشار کمی که بر بدن وارد میکند ، تاثیرات طولانی مدت بیشتری برای سلامتی دارد.

 

استفاده از آب ولرم به میزان کافی – دوری از وسایل سرمایشی

تفریحی رایگان و ارزان- بدون نیاز به آمادگی جسمی قوی

دوچرخه سواری

ابزار این ورزش ، دوچرخه ای است که ترمز مناسبی دارد  و فاصله ی دنده تا صندلی فرد ، زیاد نباشد.

 

 با گرسنگی یا تشنگی زیاد ، دوچرخه سواری نکنید.

بعد از غذا ، به هیچ وجه دوچرخه سواری توصیه نمی شود.

 

 پس از دوچرخه سواری ، کمی راه بروید .

نوشیدن آب و مایعات فراموش نشود.

 باعث تقویت عضلات ساق پا شده می شود . خطر بیماری قلبی و انسداد شریان های خونی ، کاهش می یابد.

 

                   

  فقط کافیه این ورزش های ساده و به صرفه و راحت رو امتحان کنین و تاثیرش در شاد شدن روحتون ، باز شدن فکر و سالم موندن جسمتون از بیماری ها رو تجربه کنین

 

                                                                                    ورزشکار باشید و تندرست

 

نظر خود را بنویسید Close Review Form
  • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*
توضیحات

سلام خدمت ورزش دوستای عزیز

امروزه بیشتر مردم ، ورزشکاران را دوست دارند و تلاش آنها را تحسین میکنند. البته ورزش صرفاً به  فعالیتی منحصر به سالن ها ، گفته نمیشود . بلکه  انواع مختلفی  دارد مانند ورزش های همگانی، ورزش های هوازی ، ورزش های استقامتی و ورزش های رزمی.

براساس رده ی سنی و میزان علاقه نوع ورزش را انتخاب کرده  و برای سرگرمی یا به صورت حرفه ای دنبال کنید.

 

در این جدول توضیحاتی جامع از دو ورزش کاربردی و مفید ارائه شده است.

 

نوع ورزش

پوشش و کفش مورد نظر

ممنوعیت خاصی دارد؟

پس از ورزش

تاثیرات مثبت در ارگانهای بدن

پیاده روی

کافی است گام بردارید.

کفشی که به انگشتان پا  شفار وارد نکند . کفش های عاج دار، مانع سر خوردن شما در سطوح شیبدار میشوند.

پیاده روی به علت فشار کمی که بر بدن وارد میکند ، تاثیرات طولانی مدت بیشتری برای سلامتی دارد.

 

استفاده از آب ولرم به میزان کافی – دوری از وسایل سرمایشی

تفریحی رایگان و ارزان- بدون نیاز به آمادگی جسمی قوی

دوچرخه سواری

ابزار این ورزش ، دوچرخه ای است که ترمز مناسبی دارد  و فاصله ی دنده تا صندلی فرد ، زیاد نباشد.

 

 با گرسنگی یا تشنگی زیاد ، دوچرخه سواری نکنید.

بعد از غذا ، به هیچ وجه دوچرخه سواری توصیه نمی شود.

 

 پس از دوچرخه سواری ، کمی راه بروید .

نوشیدن آب و مایعات فراموش نشود.

 باعث تقویت عضلات ساق پا شده می شود . خطر بیماری قلبی و انسداد شریان های خونی ، کاهش می یابد.

 

                   

  فقط کافیه این ورزش های ساده و به صرفه و راحت رو امتحان کنین و تاثیرش در شاد شدن روحتون ، باز شدن فکر و سالم موندن جسمتون از بیماری ها رو تجربه کنین

 

                                                                                    ورزشکار باشید و تندرست