جستجو
تصویر برای دسته بندی سلامت روان

سلامت روان

در قرن بیست و یکم، انسان مضطرب، افسرده و بحران زده ی عصر حاضر، بیش از هر زمان دیگری خود را درگیر سؤال هایی اساسی می یابد. در این بخش دکتر بارتر می خواهد به برخی از سوالات پاسخ دهد.

3 آیتم جدول 4 آیتم جدول لیست

3 گام کلیدی تا غلبه بر استرس

زمان مطالعه : 12 دقیقه


استرس های محیطی و کاری ، همیشه مخرب نیستند . آیا تا به حال "استرس مثبت" داشته اید؟ با تحلیل این سه گام ، میتوانید از استرس در جهت افزایش انگیزه و کارآمدی خود استفاده کنید .
.

تکنیک های خواب با کیفیت و آرام

خواب آرام و با کیفیت ، میتواند تضمینی ماندگار برای روزهایی سرشار از آرامش باشد . آیا شما هم از کابوس ها و خواب های آشفته خسته شده اید ؟ با انجام این تکنیک ها ، خوابهای آرام و زندگی لذت بخش تری خواهید داشت.
.

آرامش زندگی با این 8 تکنیک معجزه آسا

به جای خوندن رمان های بلند بالا و نسخه های پزشکی و روانشناختی حجیم درمورد کنترل و مدیریت استرس ، با این چند تکنیک به راحتی استرس کاری و زندگیتون رو کنترل کنین و بشتابین به سمت موفقیت .
.

استرسو تو مشتت بگیر

استر س، نوعی واکنش طبیعی بدن به عوامل خطر ساز هست . این عوامل میتونن در محیط کار ، زندگی و حتی تفکر فرد چالش هایی رو به وجود بیارن و شوک های عصبی به فرد وارد کنن . دونستن و تمرین تکنیک های مدیریت استرس ، به شما در مدیریت استرس در جهت پیش برد اهدافتون کمک خواهد کرد . با ما همراه باشید
.

اوباما و کنترل استرس – تجربه ای جذاب و شنیدنی

تا به حال با استرس ، دوست بوده اید ؟ مدیریت استرس ، آن را تبدیل به موتور محرکی برای پیشرفت خواهد کرد . این بار داستان " باراک اوباما " رئیس جمهور پیشین آمریکا درمورد مدیریت استرس را می خوانیم . با ما همراه باشید .
.

کنترل استرس از زبان بازیگر مشهور هالیود -کریس ایوانز

" کریس اونز " یکی از بازیگران سریالهای مشهور کاپیتان آمریکا و چهار شگفت انگیز است که از تجربه ی خود در کنترل استرس و ناراحتی هایش ، با ما صحبت می کند . با ما همراه باشید
.

راه های تقویت اعتماد به نفس و ارزشمندی

اعتماد به نفس و ارزشمندی درونی ، یعنی حس مهم ، موثر و کارآمد بودن . شناختی درونی که با انگیزه های بیرونی نیز تقویت می شود . اما ریشه ی آن در باور فرد نسبت به توانایی های خود است . با ما همراه باشید تا اصول افزایش اعتماد به نفس را با هم مرور کنیم. لطفا به خودتان اعتماد داشته باشید.
.

استرس سازنده و طرفداران ورزش

خوش بینی یکی از عوامل روانی بهبود کیفیت سلامت جسمانی است. همیشه می گوییم عقل سالم در بدن سالم است . پس بیایید از پیوستگی روح و جسم بیشتر بدانیم.
.

تکنیک های ربات افسرده ی ضد افسردگی

نقش گسترده ی ربات ها در زندگی را نمی شود انکار کرد . اما رباتی افسرده داریم که یک فرد افسرده را مجبور به شادی می کند . نظر شما چیست؟ می تواند؟
.

عوامل استرس و روش های مقابله با آن

در دنیای پر سرعت امروز ، استرس یکی از بیماری های مزمن رایج است . چقدر خوب است علائم و نشانه های آن را بشناسیم تا بدن گرانبهای خود را از مشکلاتی که ممکن است بخاطر این بیماری بوجود آید مصون داریم. استرس همیشه هم بد نیست. اما در دوزهای کوچک.چرا که می تواند به شما كمك كند تا تحت فشار عمل كنید و به شما انگیزه دهد تا بهترین تلاش خود را انجام دهید. با یادگیری و شناخت علائم و نشانه های استرس مزمن و انجام اقدامات جهت کاهش اثرات مضر آن می توانید از خود محافظت کنید و نحوه تفکر و احساس خود را بهبود بخشید.
.