جستجو

6 خوراکی معجزه آسا برای کنترل فشار خون

.
فشار خون ، منبع بیماری های قلبی و عروقی خطرناک هست . با استفاده از میوه ها و ویتامین های مکمل ، فشار خونتون رو متعادل کنین و از زندگی جذابتون ، لذت ببرین.

6 خوراکی معجزه آسا برای کنترل فشار خون

 

وقتی که قرار باشه به سلامتی مون بیشتر توجه کنیم ، مهارت "نه گفتن " رو چندین بار تجربه می کنیم. نه به گوشت قرمز ، نه به شیرینی  و نه به نمک - البته بعد از مدتی سلامتی کامل خواهیم داشت و "بله " می گیم به روزای  خوب تر و شاد تر .

 

این گوی و این میدان . مراقب زندگی قشنگ و سلامتی ارزشمندتون باشین

 

  1.    پسته : این خوردنی خوشمزه  سرشار از چربی سالم و مفید است. اگر علاقه ای به پسته ندارین و یا دنبال سایر تنقلات درختی هستین ، بادام و گردو جایگزین مناسبی هستند.

 

  1.    اسفناج : این گیاه سرشار از فولیک اسید و پتاسیوم هست و میتونه سدیم اضافی بدن رو هم دفع کنه .بهتره تازه و خام استفاده بشه .

 

  1.   لبنیات (مخصوصا ماست) : ماست  کم چرب که سرشار از کلسیوم بوده و به راحتی سطح فشار خون شما رو کنترل میکنه.

 

  1.   سیب : " خوردن یک سیب در روز به طور کلی سلامتی تون رو تضمین کنه " جمله ای که بارها شنیددیم و هنوز هم لازمه بشنویم تا از نقش موثر آنتی اکسیدان های این میوه در سلامت قلب و کنترل فشار خون ، آگاه باشیم.

 

  1.   انجیر : این میوه طلایی ، سرشار از پتاسیوم هست و سدیم اضافی بدن رو کنترل و متعادل می کنه. بنابراین به راحتی فشار خون رو تنظیم خواهد کرد.
  2.    شکلات تلخ : رعایت تعادل در خوردن شکلات  برای همه افراد توصیه می شه . یک تکه شکلات تخته ای (با حداقل 60 % درصد کاکائو )  ، آنتی اکسیدانی داره که به سرعت فشار خون رو کاهش میده.

 

خوراکی های معجزه آسای فشار خون

 

نظر خود را بنویسید Close Review Form
  • فقط کاربرانی که عضو هستند می توانند نظر ارسال کنند
*
*
  • بد
  • عالی
*
*
*
توضیحات

6 خوراکی معجزه آسا برای کنترل فشار خون

 

وقتی که قرار باشه به سلامتی مون بیشتر توجه کنیم ، مهارت "نه گفتن " رو چندین بار تجربه می کنیم. نه به گوشت قرمز ، نه به شیرینی  و نه به نمک - البته بعد از مدتی سلامتی کامل خواهیم داشت و "بله " می گیم به روزای  خوب تر و شاد تر .

 

این گوی و این میدان . مراقب زندگی قشنگ و سلامتی ارزشمندتون باشین

 

  1.    پسته : این خوردنی خوشمزه  سرشار از چربی سالم و مفید است. اگر علاقه ای به پسته ندارین و یا دنبال سایر تنقلات درختی هستین ، بادام و گردو جایگزین مناسبی هستند.

 

  1.    اسفناج : این گیاه سرشار از فولیک اسید و پتاسیوم هست و میتونه سدیم اضافی بدن رو هم دفع کنه .بهتره تازه و خام استفاده بشه .

 

  1.   لبنیات (مخصوصا ماست) : ماست  کم چرب که سرشار از کلسیوم بوده و به راحتی سطح فشار خون شما رو کنترل میکنه.

 

  1.   سیب : " خوردن یک سیب در روز به طور کلی سلامتی تون رو تضمین کنه " جمله ای که بارها شنیددیم و هنوز هم لازمه بشنویم تا از نقش موثر آنتی اکسیدان های این میوه در سلامت قلب و کنترل فشار خون ، آگاه باشیم.

 

  1.   انجیر : این میوه طلایی ، سرشار از پتاسیوم هست و سدیم اضافی بدن رو کنترل و متعادل می کنه. بنابراین به راحتی فشار خون رو تنظیم خواهد کرد.
  2.    شکلات تلخ : رعایت تعادل در خوردن شکلات  برای همه افراد توصیه می شه . یک تکه شکلات تخته ای (با حداقل 60 % درصد کاکائو )  ، آنتی اکسیدانی داره که به سرعت فشار خون رو کاهش میده.

 

خوراکی های معجزه آسای فشار خون